На виробництвах агропромислового холдингу “Астарта-Київ” почали тестувати та впроваджувати систему управління складськими процесами та складською логістикою AgriChain Barn. Про це йдеться у повідомленні компанії.

Що таке AgriChain Barn? Це IT-рішення, яке складається із мобільного додатка та модуля, інтегрованого в облікову систему 1С.

Загалом, всі підприємства, які працюють в агросекторі, щодня стикаються з проблемами складського управління та менеджменту пов’язаних бізнес-процесів:

  • Трудомісткий, низькопродуктивний, не автоматизований процес обслуговування складського господарства;
  • Відсутність системи ідентифікації кожної одиниці ТМЦ та контролю за переміщенням ТМЦ між складами в режимі реального часу;
  • Не оптимальне планування постачі ТМЦ через відсутність інформації про залишки в режимі реального часу;
  • Відсутність контролю за рухом та утилізацією тари;
  • Не оптимальні об’єми складських залишків;
  • Ускладнений документообіг;
  • Відсутність розуміння якісних показників залишків ТМЦ та їх системного контролю;
  • Крадіжки ТМЦ через недостатній контроль;
  • Висока частка неліквідного, застарілого та пошкодженого товару;
  • Високі логістичні витрати.

NB: IT-рішення AgriChain Barn входить в сім`ю інноваційних рішень розроблених власною інхаус компанією AgriChain.

З метою максимального упередження та недопущення основних проблем в роботі складу на підприємстві, IT-рішення AgriChain Barn,  вже сьогодні має можливості:

  • Контроль надходження ТМЦ ( бізнес-процес планування поставки; перегляд, редагування і створення заявок на закупівлю та документів постачання; організація прийому на склад основних груп ТМЦ з урахуванням якості, термінів придатності, тари та серій постачальника; оформлення повернень постачальнику).
  • Контроль видачі ТМЦ (бізнес-процес по заявці на видачу; перегляд, коригування і створення документів потреба на видачу та видача; бізнес-процес по переміщенню товару або тари; фіксація передачі ТМЦ в мобільному додатку підписанням електронним підписом (QR-код) з боку учасників; контроль обороту залишків (МВО, мобільний склад, склад, реалізація).
  • Маркування ТМЦ (призначення унікального ідентифікатора особливо цінним ТМЦ (одиниці або комплектації); налаштування переліку ТМЦ, що потребують маркування; відстеження руху ТМЦ від прийому на склад до повернення та утилізації тари).
  • Утилізація (бізнес-процес по руху та утилізації тари; додавання тари з залишків, ручним введенням та скануванням; підписання акта комісією в мобільному додатку за допомогою електронного підпису (QR-код).
  • Звітність та документообіг (синхронізація документів між мобільним додатком та 1С; історія руху ТМЦ; фактичні залишки та обороти ТМЦ на складі; фільтрація інформації за періодом, типом ТМЦ, терміном придатності, замовленнями та якістю).
  • Інвентаризація (бізнес-процес інвентаризації ТМЦ; додавання ТМЦ з залишків, ручним вводом та скануванням; підписання акта комісією в мобільному додатку за допомогою електронного підпису (QR-код).

Наталія Богачева, директор IT-компанії AgriChain:

Ключове завдання модуля AgriChain Barn – це побудова ефективної складської логістики з використанням додаткового обладнання (термінали збору даних, принтери штрих-кодів, сканери), що дозволяє якісно управляти складським господарством,  рухом ТМЦ, контролем руху та утилізації тари, таким чином оптимізувати логістичні витрати та складські залишки.

Вже сьогодні розробники отримали перші результати, після роботи на тестових майданчиках впровадження:

  1. Точність ТМЦ відвантажено/розміщено в певний час, жодних затримок не має;
  2. Гарантія збереження продукції почали відстежувати якісні показники ТМЦ, наявних на складі;
  3. Завдяки інтуїтивно зрозумілому інтерфейсу, співробітники швидко й ефективно розв’язують проблеми, вже через декілька годин після користування.
  4. Усі цифрові архіви зберігаються в ідеальному порядку в одному місці.

Після перших тестів, стало зрозуміло, що рішення покриває поточні потреби складського господарства всіх дочірніх підприємств агропромислової групи, а в майбутньому допоможе й іншим учасникам агроринку України.

Читайте також: Діджитал: панацея для агробізнесу?

Складська логістика та управління складськими процесами це якісний облік, надійне зберігання та ефективний розподіл продукції на складі. Оптимізація системи логістики сприяє розвиткові компанії та підвищує прибутковість бізнесу з перших місяців після впровадження.

Аби не пропустити найцікавішого, підписуйтесь на наш канал-Telegram