Дві основні тенденції інтенсивно розвиваються в овочівництві: плоди незвичайної форми та кольору, а також маленького розміру, які зручно їсти в якості снеків. Про це повідомляє Український проєкт бізнес розвитку плодоовочівництва (UNDP).



— Культура споживання овочевої продукції в нашій країні дуже сильно змінилася. Наприклад, років 10 назад рожевий і жовтий томати вирощували в невеликих обсягах виключно для власного споживання. А на ринку продавали тільки червоний томат. Зараз все змінилося: червоний, рожевий, жовтий, чорний томати стали витісняти з ринку червоні гібриди. Те ж саме відбувається у світі з черрі-томатами, — розповів менеджер компанії «Сакура Юкрейн» Артем Оголь.

Він також додав, що стрімко розширюється культура споживання страв з маленьких томатів черрі.

— У ресторанах звичайний великий томат вже не користується попитом, адже доставляє купу незручностей кухарям: його потрібно різати, з нього витікає сік та псує зовнішній вид страви. Натомість HoReCa замовляє томати черрі – вони маленькі, зручні, пружні та соковиті. А ще смачні та більш солодкі. Окрім цього, черрі можна зберігати набагато довше, ніж звичайний томат, — сказав Артем Оголь.

Також поширилася лінійка томатів, з’явилися більш дрібні, сливоподібні, грушоподібні, томати різних кольорів, смаків і форм.

За словами менеджер селекційно-насіннєвої компанії Rijk Zwaan Едуарда Мальченка, брак часу та бажання харчуватися здоровими та якісними продуктами задають нові орієнтири споживачів: овочі-снеки. Це міні-овочі, які використовуються в маленьких зручних упаковках для швидкого споживання. Для снеків використовують культури дуже маленьких розмірів, так звані «бебі-овочі»: моркву, томат, огірки, перець.

Аби не пропустити найцікавішого, підписуйтесь на наш канал-Telegram