Найпопулярнішою ягодою, що вирощується в Україні, завжди була садова суниця або полуниця. Пізніше до полуниці підтяглася малина, а в останні роки фаворитів вітчизняного ягідного ринку почала наздоганяти чорна і червона смородина.



Світовий тренд на залучення до здорового способу життя і правильного харчування сприяє збільшенню споживання ягід і продуктів з їх вмістом. Особливо цінуються органічні плоди, тобто вирощені в екологічно чистих умовах і без використання хімічних засобів, пише pro-consulting.ua.

Бізнес-план з вирощування органічної полуниці, малини та смородини на площі 15 га передбачає необхідність ретельного виконання всіх умов для того, щоб створене згідно з ним підприємство отримало сертифікат органічного: від вибору ділянки, технології догляду за посадками, до мікроклімату у виробничих приміщеннях і сховищах.

У структурі інвестиційних витрат найбільшу частку займає закупівля саджанців — 42%, 22% піде на проведення підготовчих робіт і 19% — на придбання техніки.

Згідно з розрахунками, всі вкладені в реалізацію бізнес-плану вирощування органічних ягід гроші повернуться до інвестора у вигляді прибутку протягом п’яти років (61,3 місяця).

Аби не пропустити найцікавішого, підписуйтесь на наш канал-Telegram