«Це інвестиційний марафон», — говорить Ян Беднар, Бізнес-директор BEDNAR FMT

Ян Беднар, Бізнес-директор BEDNAR FMT
Минулого року в компанії BEDNAR FMT знову зафіксували зростання в усіх напрямах. Загальний оборот за 2021/2022 фінансовий рік зріс більш ніж на мільярд чеських крон та становить понад 148 млн євро. Проти аналогічного періоду минулого року компанія зафіксувала зростання обороту на 31,1%.

Глобальна присутність бренду на багатьох ринках дала змогу зберегти продажі, які були втрачені через війну

Минулого року ми відзначили 25-річчя роботи компанії, хоча минуло лише шістнадцять років із моменту придбання першого цеху на території нинішнього заводу. Завдяки наполегливим багаторічним інвестиціям у наших співробітників ми економічно вижили під час наймасштабнішого сучасного воєнного конфлікту, який ми переживаємо разом із Україною. Незважаючи на те, що протягом кількох років фінансування наших команд у західному світі в певних випадках було збитковим, завдяки нашим співробітникам і дилерам у Західній Європі нам вдалося продати там техніку, що була запланована для росії та частково України. Оскільки після початку війни наша компанія вийшла з ринку росії, то припинила постачання туди техніки, а це раніше був для нас найбільший ринок. В Україні ж попит на сільгосптехніку знизився через війну проти неї. Загалом це був дуже важкий рік.

2022 року BEDNAR FMT збільшив частку продажів у Європі та інших країнах до 90%.

За попередні роки продажі в Україні та росії становили орієнтовно 30%. Новий більш рівномірний розподіл продажів на різні ринки зробив BEDNAR стійкішим. Крім того, ми нарешті потрапили в «чорні цифри» (не в мінусах) на цих ринках після років інвестицій. Це інвестиційний марафон. Найважливішими ринками 2022 року за обсягом продажів стали Франція, Англія, Чехія, Данія, Литва та Італія.

BEDNAR – перспективний роботодавець

У BEDNAR виросли не тільки економічні показники. Компанія найняла нових співробітників усіх рівнів. На кінець минулого року в нашій компанії працювало 582 співробітники. Як ви знаєте, BEDNAR не лише набирає працівників у Чехії, але й виходить на зовнішні ринки, де ми наймаємо територіальних, продуктових, маркетингових, сервісних менеджерів та спеціалістів. Якщо ми хочемо досягти успіху, наприклад, у Франції, Англії чи Данії, недостатньо просто мати чудову техніку та наших місцевих представників. Потрібні також місцеві технічні та маркетингові спеціалісти. Цього вимагає сучасна конкуренція за клієнта.

– Я дуже радий, що нам вдалося виконати свої зобов’язання перед нашими партнерами, клієнтами та співробітниками, незважаючи на всі підводні камені та проблеми, із якими довелося зіткнутися минулого року. Підтвердженням довіри до нашої компанії є той факт, що нам вдалося збільшити кількість отриманих передсезонних замовлень на 10%. Попереду в нас ще один рік, сповнений викликів!

Ян БЕДНАР, Бізнес-директор BEDNAR FMT

Читайте також: Щоб подолати кризу, компанія BEDNAR FMT удосконалює виробництво

Аби не пропустити найцікавішого, підписуйтесь на наш канал-Telegram