Рішення Мінінфраструктури щодо списання залізничних вагонів за віком призведе до катастрофічних наслідків для українсбкї економіки. Про це заявили у Федерації роботодавців транспорту України (ФРТУ).

Федерація закликає Дениса Шмигаля відкликати Проєкт Наказу Мінінфраструктури, в якому передбачене таке списання. Там вважають, що це спричинить колосальну шкоду для української залізниці, вантажовласників та економіки України. Відповідний лист ФРТУ направила до Прем’єр-міністра, Міністра інфраструктури та керівників інших міністерств та відомств України.

У разі прийняття Проєкту у запропонованій редакції, до 2028 року доведеться списати приблизно 75 тис. одиниць рухомого складу. Йдеться про приблизно половину робочого парку. Загалом на заміщення такої кількості вагонів до 2028 р. потрібно буде витратити більше 100 млрд грн, зазначили у ФРТУ.

“Укрзалізниця” заявила про готовність залучити 50 млрд грн інвестицій, щоб побудувати та придбати 15-20 тис. одиниць рухомого складу. Однак у ФРТУ сумніваються у реалістичності таких планів. До того ж, зазначили, що розробники Проєкту сподіваються на приватні інвестиції у 57 млрд грн, яких приватні оператори та власників залізничного рухомого складу не мають.

У Федерації вважають, що прийняття рішення спричинить значний дефіцит залізничних вагонів та, як наслідок, мільярдні збитки для держави та приватного бізнесу. Потенційний дефіцит вагонів експерти оцінюють у 20-30 тисяч.

Аби не пропустити найцікавішого, підписуйтесь на наш канал-Telegram