Вирощування картоплі можна перетворити в один з найприбутковіших видів аграрного бізнесу, якщо правильно побудувати бізнес-модель на базі об’єднання професійних виробників, вважає голова ініціативної групи СОК «Волинська картопля» Анатолій Аршулік.

У Волинській області вирощують понад 1 млн тонн картоплі. І хоча сформувати комерційну партію розміром 100 тонн однорідної якості навіть при таких масштабах малоймовірно, однак покупці хочуть бути впевнені в ста більших поставках, а аграріїв цікавить ринок збуту.
— На базі об’єднання всі ці питання вирішуються набагато швидше, ніж у випадку, коли покупець вимушений комунікувати із декількома окремими виробниками. Власне, я вважаю, що, при правильно побудованій бізнес-моделі, з якісним насіннєвим матеріалом та професійним агросупроводом з одного гектару картоплі цілком реально заробляти понад $ 3,5 тис. Так, картопляний бізнес може бути досить маржинальним, — зазначив Анатолій Аршулік.
За його словами, ефективний картопляний бізнес потребує диверсифікованого збуту. В структурі продажів повинні бути присутні переробні підприємства, ГоРеКа, роздрібні мережі та гуртові ринки.
Пріоритетним каналом збуту для кооперативу «Волинська картопля» є переробка картоплі на крохмаль, однак об’єднання планує співпрацювати з великими мережами ресторанів.
— Для того щоб виконати вимоги однієї з таких мереж, ми протестували майже 40 сортів картоплі і зупинились на одному з них, який продемонстрував себе як найкращий сорт для виробництва картоплі фрі. В мережі супермаркетів ми плануємо виходити із власним брендом. Це буде не просто мита, сортована та упакована картопля, ми плануємо завести в мережі нові кольорові сорти картоплі, з якими наш споживач ще не знайомий. Але споживач прагне змін і ми повинні задовольнити його потребу!, — зауважив Аршулік.
Аби не пропустити найцікавішого, підписуйтесь на наш канал-Telegram