Віталій Шамчук: «Єдина проблема, яка може виникнути при користуванні нашою технікою, — це нерозуміння, як система працює»

Віталій Шамчук, сервісний інженер ДП "Амазоне-Україна"
Інноваційні рішення для агробізнесу, інтелектуальне вирощування, техніка преміум-класу, яка демонструє велику надійність в експлуатації, розвиток і потужні рішення це те, що добре відомо усім про техніку Amazone.
Але за цим всім стоїть також команда професіоналів, яка не тільки створює ці досконалі рішення, а й навчає та якісно вводить техніку в експлуатацію (а це вже половина успіху!), гарантує оперативний та якісний сервіс. Ми поспілкувались з Віталієм Шамчуком, керівником сервісної служби ДП «Амазоне-Україна», який уже понад 10 років працює в компанії, і як ніхто інший знає про те, на що здатна Pantera 4504-HW чи, приміром, розумний розподільник добрив ZATS з датчиком WindControl.

Пане Віталію, скажіть з якого часу ви працюєте в компанії «Амазоне-Україна»? І як сьогодні Amazone, на вашу думку, вигідно відрізняється від інших конкурентів?

Я працюю в компанії «Амазоне-Україна» з 2008 року як сервісний інженер. До цього часу працював в інших компаніях. Але саме з 2008 року обрав Amazone і не шкодую. На той час спектр техніки, звичайно, був не такий різноманітний, як зараз. Проте такий швидкий ріст і розвиток компанії на ринку і став для мене надзвичайно цікавим.

Загалом, можу сказати що Amazone це дуже потужна і хороша компанія. Надзвичайно лояльна, яка завжди турбується про своїх працівників. Тут я хочу наголосити не тільки на заробітних платах, але й інших преференціях. Зокрема, щороку ми маємо два великих навчання щодо новинок техніки. Також обмінюємось досвідом з нашими колегами з інших країн. Той досвід, який ми напрацьовуємо на українських полях ми передаємо далі… Саме тому, будь-яка новинка, яка з’являється на ринку цікавить не тільки українських клієнтів, але й клієнтів з-за кордону. Вважаю, що без обміну досвідом, спілкування з представниками материнської компанії годі було б говорити про розвиток.

Скажіть, з якою технікою вам подобається найбільше працювати та чому?

Звичайно, дуже подобається працювати з тією технікою, яка найбільше вразила наших клієнтів. Це і сівалки, розподільники, обприскувачі… Так, ми розуміємо, що всі хочуть, аби зараз було так: натиснув одну кнопку і все само працює. Це час максимальної автоматизації. Ось чому ми намагаємось вдосконалювати техніку, адаптувати її до споживача максимально. Адже це психологія клієнта, і її потрібно розуміти.

Тут можна сказати, що Amazone не стоїть на місці й рухається випереджаючи час, я не помиляюсь?!

Так, нам все вдається. Вже цього року відбулось чимало знакових презентацій, ще більше відбудеться наступного року.
Так, нещодавно на виставці ми презентували надійний та продуктивний самохідний обприскувач Pantera 4504-HW. Це удосконалений самохідний обприскувач з новими шасі HW. Pantera має ширину колії від 2,5 до 3,2 метрів (максимум 3,3 метри) і кліренс до 1,7 метрів. При цьому машина зберігає максимальну стійкість і одночасно гнучкість застосування на різних культурах і в різних умовах.

Так, дійсно, ми бачимо, що Pantera 4504-HW викликала небувалий інтерес аудиторії своїм масштабом і шириною шасі. А які ще переваги? І чи можна побачити Pantera на українських полях?

Новий обприскувач Pantera 4504-HW

Ми цього року проводили чимало демонстраційних показів. Цього дійсно вимагає теперішній час. Ми приїздимо в господарства і показуємо, як працює наша техніка: обприскувачі, сівалки, розподільники мінеральних добрив.

Щодо нового обприскувача Pantera 4504-HW, то він особливо цікавить господарів із західних регіонів та тих, де крутизна схилів дуже велика. Психологічно операторам іноді важко сприймати, що обприскувач з колією 2.10 (якщо працювати в міжрядді кукурудзи) може спокійно йти вздовж дуже крутого схилу. Тому й триметрові технологічні колії дуже поширені в західних регіонах. Отже, Україна була одним з тих ринків, задля кого інженерами компанії було розроблено нове шасі. І найперша серійна Pantera HW якраз була презентована у нас на виставці!

ZA-TS з датчиком WindControl

На виставці компанія «Амазоне-Україна» також презентувала розумний розподільник добрив ZATS з датчиком WindControl. Що можете сказати про нього?

Вже багато господарств в Україні знають та користуються опційною системою коригування внесення добрив Argus Twin. Тепер завдяки датчику WindControl ми також зможемо компенсувати вплив вітру на якість розподілу добрив. А це дуже важливо, тому що сезони внесення добрив збігаються з сезонами сильних вітрів. Також хочу зазначити, що на полях, де ми проводили досліди, близько 99% клієнтів відзначають, що після проходу нашого розподільника вони майже не бачать пилу чи розпорошення. Його фактично немає. І це дуже добре.

Пане Віталію, як сервісний інженер, скажіть, чи є якісь проблеми з розподільником добрив ZATS?

Можу сказати чесно, що єдина проблема, яка може виникнути при користуванні даною технікою це непорозуміння чи незнання клієнта, як ця система працює. Звісно, не ламається тільки те, чого немає, як іноді жартують інженери. Проте наша техніка дійсно відрізняється особливою якістю і надійністю. По-перше, стоять гідравлічні мотори, на редукторах встановлені датчики, які фіксують крутний момент. Якщо у нас тарілка обертається без навантаження, тобто без добрива, то все фіксується. Система зважування включена в онлайн калібрування.

Іноді, дійсно, ми спостерігали випадки при роботі на картах полів невеличкі недовнесення чи перевнесення… Це від того, що онлайн калібрування проводиться з певною періодичністю. Однак, ми можемо це все нівелювати за допомогою спеціальних датчиків, які визначають крутний момент на тарілці й кілька разів на секунду проводить калібрування. Таким чином, норма відповідає заданим параметрам.

Загалом же, можу відзначити, що розподільник добрив ZA-TS дуже простий розподільник як для оператора, так і для сервісника. Є дуже гарні електросхеми, гідросхеми, і кожен може розібратися без проблем. Якщо ж щось трапляється, на моніторі одразу з’являється сповіщення. Коли виникає більш серйозна поламка, то звертаються до нашої служби.

Ринок вживаної техніки Amazone дуже великий. Це ознака того, що техніка може довго працювати й при значних навантаженнях, чи не так?

Дійсно, наша техніка досить часто працює на європейських полях, які зазвичай не дуже великі, має невеликий наробіток, і потім ще тривалий час може працювати в Україні. Тому українці з задоволенням купують Amazone, це цілком вигідно.

А як щодо запасних частин і сервісного обслуговування?

Щодо складу запчастин, то у нас як у генерального імпортера є доволі великий асортимент. Чому? Тому що у гарячу пору ніхто не хоче чекати місяцями. Всі хочуть сьогодні, або навіть вчора отримати потрібну деталь. До того ж, крім нашого складу запчастин, ми маємо ще потужну дилерську мережу. Також наголошу, компанія Amazone гарантує надійність і якість запчастин, тому на всі запчастини у нас є гарантійний термін. Наразі в структурі Дочірнього підприємства «Амазоне-Україна» працює 6 сервісних інженерів. Таким чином ми забезпечуємо підтримку наших дилерів та зворотний зв’язок для інженерів компанії.

Спілкувалась Ірина ПРОХОРЧУК

Аби не пропустити найцікавішого, підписуйтесь на наш канал-Telegram