BIOFACH 2019 — це прекрасна можливість презентувати органічних виробників і країну, яка експортує не лише сировину, але і готові продукти високої якості. Таку думку висловила Ольга Трофімцева, заступник міністра аграрної політики і продовольства України з питань євроінтеграції під час прес-конференції «Лютий – початок 6 -го аграрного супер-сезону для українського бізнесу».
За останні десять років площа органічних земель в Україні збільшилася майже вдвічі — з 242 тис. га до 421 тис. га — це 11-й показник в Європі. Найбільше серед органічної продукції ми вирощуємо зернові, однак набирає популярність вирощування нішевих культур, зокрема ягід.
— Органічний і екологічний бізнес — це бізнес нашого майбутнього, — підкреслив Семен Нехай, заступник директора департаменту МСБ Укргазбанку. — Ми всіляко сприяємо розвитку компаній, які обрали шлях енергоефективного та екологічного бізнесу і маємо досить багато програм для підтримки агровиробників. У нас зараз є чимало програм для агроімпортерів і експортерів, практично всі провідні дилери техніки і обладнання з світовими іменами сьогодні є партнерами нашого банку. І вони допомагають реалізовувати програми для агропідприємств з вартістю фінансування від 1 відсотка річних.
Євген Комаров, керівник напрямку контролю Агропромислової групи «Арніка», розповів, що цього року вони візьмуть участь в BIOFACH вже у 4-й раз, і зазначив, що для них, як учасників Національного павільйону «це не просто можливість зустрітися і познайомитися з клієнтами, це іміджевий проект, який свідчить про зростання компанії».
Національний павільйон України (www.BuyOrganic.in.ua) в 2019 буде представлений в шостий раз. За цей час його площа зросла майже вдвічі: з 70 кв.м в 2014 році до 130 кв.м в 2019-му. Також зросла кількість компаній-експонентів — з 8 до 50. І серед них, як ніколи раніше, велика частина підприємств-переробників — як великих компаній, так і малих та середніх підприємств.
— Коли ми говоримо про еко-бізнес — ми говоримо про бізнес з додатковою вартістю, а не про соціальний проект, — підсумував Дмитро Титаренко, генеральний менеджер AGROPORT Ukraine, координатор OUBH.
Крім того, він пообіцяв здивувати всіх відвідувачів Національного павільйону найбільшим прапором України 5х14 м, тим самим встановити міжнародний рекорд. Нагадаємо, що в цьому році організаторами було вже встановлено два органічних рекорду України — гречана каша з грибами вагою понад 3 тонни на AGROPORT West Lviv 2018 і органічний Медовик вагою понад 100 кг, який презентували на Agroport East Kharkiv 2018.
Нагадаємо, що на підсумковому агро-подію 2018 року, в рамках Agroport East Kharkiv, був представлений новий формат Національного павільйону органічних виробників України — Organic Ukraine Business Hub (OUBH). З одного боку, в цьому році організатори сфокусувалися на популяризації цього трендового напрямки, з іншого — це вже підготовка нового проекту АГРОПОРТа за межами України, з якого почнеться його 6-й сезон разом з органічними виробниками на виставці BIOFACH 2019. Організатором національного павільйону з 2019 року виступає Agroportex.Bio. Компанія була сформована в 2017 році в рамках діяльності проекту «Агропорт Україна» як окремий напрямок по «Розвитку органічного ринку України і просуванню органічної продукції українського виробництва».
Аби не пропустити найцікавішого, підписуйтесь на наш канал-Telegram