З 1 січня у США почали діяти нові зобов’язання щодо маркування продуктів, вирощених за допомогою генної інженерії. Тепер усі виробники харчових продуктів, їх імпортери та організації, які їх маркують для роздрібної торгівлі, повинні розкривати інформацію про ГМ харчові продукти та інгредієнти. Про це повідомив Seed World.

Зокрема, маркувати тепер потрібно люцерну, ріпак, кукурудзу, бавовну, сою, картоплю, цукровий буряк, а також деякі сорти баклажанів, кабачків та ряд інших продуктів.

NB: Опитування, проведене Pew Research Center у 2019 р., показало, що американська громадськість має неоднозначні відгуки про ГМ-інгредієнти та їх наслідки. Близько половини дорослих американців вважають, що ГМО-продукти є гіршими для здоров’я, ніж продукти без ГМО. Водночас більшість вважає, що генна інженерія, ймовірно, покращить глобальне постачання їжі.

Згідно з новими вимогами, виробники харчових продуктів, імпортери та певні роздрібні торговці зобов’язані забезпечити належне розголошення перерахованих вище генетично модифікованих продуктів харчування. Дані можна розкривати за допомогою тексту, символу, електронного чи цифрового посилання.

Те маркування, яке виберуть виробники та продавці, ймовірно, багато в чому визначить те, як споживачі реагуватимуть на нього. Вимоги до маркування дають споживачам змогу робити вибір і отримувати знання про генну інженерію, зазначив керівник відділу економіки сільського господарства Університету Пердью Джейсон Ласк.

Він вважає, що виробники, які використовують генну інженерію, разом з інформацією про це на своїх товарах можуть давати споживачеві багато корисних знань про ГМО. До прикладу, такі слогани як “ми використовуємо інгредієнти генної інженерії і пишаємося цим”, на його думку, можуть спонукати споживачів більше дізнаватися про біоінженерію і в перспективі поліпшити сприйняття ГМ-продуктів.

Аби не пропустити найцікавішого, підписуйтесь на наш канал-Telegram