Україна експортувала пробну партію лохини до Сінгапуру. У першій партії було близько 500 кг продукції по ціні 250 грн/кг (7,66 євро). При цьому витрати на транспорт та логістику становлять 70 грн (2,15 євро), розповів  керівник компанії «Українська Ягода» Тарас Баштанник в інтерв’ю порталу EastFruit.

— Це ринок майбутнього і працювати з ним безумовно потрібно, але не зараз. Наприклад, по яблукам — це дуже цікавий ринок. А ось культура споживання свіжих ягід там тільки формується, а на заморожену попиту поки немає загалом. Три основних культури які там їдять це черешня, полуниця і лохина, — розповів підприємець.

При цьому він зазначив, що навіть тонна ягід для сінгапурського ринку це вже дуже багато, а поруч знаходяться США і Австралія, які є великими виробниками ягід.

— Ті, хто кажуть, що там можна продавати лохину по $ 20 (17,33 євро) за кілограм — помиляються. США постачає туди лохину по $ 4-5 (3,47-4,33 євро) без урахування доставки, логістика набагато краще. Ми можемо поставляти ягоду в обмежених кількостях не безпосередньо, а через Стамбул, з перепадом температур, та й в якому стані доїде ягода — залишається під питанням. Тому для нас пріоритетним буде залишатися європейський ринок — він дуже ємний і знаходиться, фактично, під боком, нехай і більш конкурентний і вимогливий до якості, — зазначив Тарас Баштанник.


Поставка була зроблена посередництвом експортної місії, організованої ФАО, ЄБРР та Посольствами України в Сінгапурі та Малайзії за підтримки Української плодоовочевої асоціації (УПОА) в січні 2018 року. Головною метою поставки було вивчення можливостей логістики свіжої ягоди на такий віддалений ринок, який він вважає ринком майбутнього.

Аби не пропустити найцікавішого, підписуйтесь на наш канал-Telegram