Кожен восьмий користувач Інтернету в Україні зайнятий в сільському господарстві (за даними на вересень 2019 р.). Це перший висновок, зроблений на підставі дослідження аудиторії аграрного ринку «Агродіджіталізація 2.0», яке проводить агентство аграрних брендів Mukovoz.Design.



— Сьогодні практично кожен аграрій активно користується Інтернетом, і ми зрозуміли, що нам і нашим клієнтам необхідно глибше розуміння аудиторії й тенденцій її поведінки. Кожен маркетолог в аграрному бізнесі хоче ефективно розподіляти бюджет, а для цього потрібно глибше розуміти свою цільову аудиторію. Тому ми почали це дослідження, — розповідає CEO і засновник агентства аграрних брендів Mukovoz.Design Михайло Муковоз.

В Україні налічується близько 3 млн працівників, залучених в агросекторі, згідно з останніми даними Держстату. За результатами дослідження, 92% аграріїв використовують Інтернет для пошуку інформації, пов’язаної з роботою.

Відповідно, близько 2,8 млн аграріїв використовують Інтернет у своїх професійних цілях.

Аби не пропустити найцікавішого, підписуйтесь на наш канал-Telegram