Дослідження американських науковців показало, що ставлення споживачів до генно-модивікованої продукції залежить від їх віку і достатку. Так, молодші люди і люди з вищим доходом менш упереджено ставляться до генно-модифікованої продукції і рідше її уникають. Про це повідомив GLP.
Результати опитування показали, що споживачі віком до 30 років і ті, річний дохід яких становить понад $125 000 рідше уникають їжі, до виготовлення якої були залучені технології редагування генів. Також більшу довіру до біотехнологій мають працівники сфер науки й технологій.
Так, близько 40% споживачів старших 60 років сказали, що вони уникатимуть споживання та купівлі генно-відредагованих продуктів. Серед представників “міленіалів” та “зумерів” так відповіли 22%.
Серед споживачів, які заробляють від $40 000 до $45 000 на рік, 25% заявили, що готові їсти генно-модифіковані продукти. Тоді як серед тих, хто заробляє від $125 000 до $149 000 таку готовність підтвердили 42%, а серед тих, які заробляють $250 000 і більше — 70%.
Читайте також: Науковці встановили, що ширше використання ГМО у сільському господарстві ЄС поліпшить екологічну ситуацію
З отриманих результатів дослідники зробили висновок про необхідність кращої комунікації на тему ГМО. Зазначивши, що правильне донесення інформації, орієнтоване на споживача, підвищить довіру до генно-модифікованих продуктів і стимулюватиме людей активніше долучатися до процесу розробки та продуктів цієї галузі.
Аби не пропустити найцікавішого, підписуйтесь на наш канал-Telegram