У воєнних умовах у повному обсязі свою діяльність продовжує 41% українських компаній, ще 50% функціонують частково. Про це свідчать дані опитування, яке у період з 1 по 18 квітня серед своїх членів провела Американська торгова палата в Україні, повідомила прес-служба організації.

Майже третина 29% компаній-членів провели релокацію всередині України, 19% за межі України. 15% довелося закрити офіси у деяких регіонах, 2% повністю припинити діяльність.

Водночас 52% респондентів зазначили, що їм довелося змінити бізнес-моделі, 40% скоротити витрати, 20% запустити нові бізнес-напрямки або послуги. 17% взяли проєкти з офісів компанії в інших країнах, 13% шукали нових клієнтів за межами України, 9% шукали фінансування в інших країнах. 2% компаній довелося продати активи і лише 17% компаній не зазнали змін.

20% представників бізнес-спільноти відзначили, що заводи/фабрики/потужності/склади/офіси їх компанії мають незначні пошкодження, 3% мають невиправні пошкодження, 3% досі під окупацією, решта 3% досі не мають інформації про ушкодження. 57% компаній-членів палати не отримали жодних пошкоджень під час війни, зазначили в Американській бізнес-палаті.

Безпеку та захист працівників 79% респондентів назвали найбільшим викликом за час повномасштабної війни. Логістику і транспорт такими вважає половина опитаних, а  відсутність клієнтів та замовлень 36%. Серед інших викликів підприємці виділили експортно-імпортні операції (26%), релокацію (14%) та пошкоджені активи і майно (10%).

В Американській торговій палаті наголосили, що 87% компаній-членів готові брати активну участь у відновленні економіки України після війни.

Додамо, що в опитуванні взяли участь 103 керівники та ТОП-менеджери компаній-членів Палати. 71% респондентів це керівники компаній.

Аби не пропустити найцікавішого, підписуйтесь на наш канал-Telegram