Сезон свіжої ягоди в Україні вже майже завершено. Фахівці «Інфо-Шувар» проаналізували та наочно продемонстрували, як відрізнялися ціни на найбільш популярні види продукції за три роки на найбільшому в Західному регіоні гуртового ринку ОРСП «Шувар» у Львові.



За рік через майданчик «Шувару» було продано більш як 8 тис. тонн свіжої ягоди українського виробництва. Попри досить непростий рік, обсяги реалізації ягід на «Шуварі» за рік зросли на 15% і відбулося це виключно шляхом збільшення обсягів місцевої ягоди.

Погодний фактор мав великий негативний вплив на врожай поточного сезону. Недобір ягоди відчувався досить гостро в усіх регіонах України, а українці купували цю продукцію за рекордно високою ціною. Винятком можна назвати хіба що лохину, вона стала єдиною ягодою, яка коштувала дешевше, ніж рік тому. Всі інші ягоди подорожчали в середньому в 1,5-2 рази. Рекордсменом по зростанню ціни стала малина. У 2019 фермери продавали її у 2,5 раза дорожче.

Аби не пропустити найцікавішого, підписуйтесь на наш канал-Telegram