Асоціація “Ягідництво України” та Українська Асоціація експортерів та переробників меду найактивніше просувають своїх членів та їхню продукції за кордоном. Про це розповіла директорка “Центру підтримки експорту КТПП”  Ірина Зеленіна.

Експертка зазначила, що за останні 8 років, разом зі збільшенням обсягу експорту, якість української експортованої продукції суттєво підвищилась. Відтак, вона вже повноцінно конкурує із продукцією закордонних компаній.

Доказом цього можна вважати непідробний інтерес міністра агробезпеки Об’єднаних Арабських Еміратів до українського стенда на останній виставці Gulfood в Дубаї. Продукція українського фермерства цікава закордонному ринку, але поборотися за місце під сонцем однозначно доведеться це конкурентне середовище, зауважила Ірина Зеленіна.

Експертка вважає, що для ефективнішої роботи у експортному напрямі виробниками вигідно об’єднуватися: таким чином легше конкурувати з більшими компаніями, вигідніше нести маркетингові та логістичні витрати та простіше проходити експортні процедури.

Джерело: agroter.com.ua

Аби не пропустити найцікавішого, підписуйтесь на наш канал-Telegram