ПрАТ “Українське Дунайське пароплавство” (УДП) мобілізувало флот для забезпечення вивезення зерна на експорт з українських портів на Дунаї. Про це розповів в.о. генерального директора Дмитро Москаленко в інтерв’ю “Портам України”.

Він зазначив, що придунайський кластер сьогодні зіштовхнувся з безпрецедентним ростом вантажопотоку. На сьогодні основне питання для портів — це наявність флоту під завантаження.

Зараз УДП робить усе, щоб забезпечити порти флотом під завантаження. Наприклад, у Рені та Ізмаїлі ми плануємо продаж фрахту через систему Prozorro, щоб забезпечити рівний і прозорий доступ до фрахтування флоту в умовах його дефіциту. Обсяг експорту через згадані порти максимальний. Історично, частка зерна у загальних обсягах перевалки цих портів була незначна, а сьогодні вони вимушені переорієнтувати свої потужності під даний вантажопотік. Ми це бачимо і на прикладі наших перевезень, в яких частка зернових зросла з 12% до 81% з початку року, зауважив Дмитро Москаленко.

Він додав, зараз фокус зосереджений на Нижньому Дунаї і на максимізації вивозу експортної продукції з України. Для цього УДП пішло на досить радикальні кроки, мобілізувавши майже весь флот. Зараз намагаються налагодити контейнерний потік, виділивши під цей вантаж окремий караван.

Додамо, що ПрАТ “УДП” здійснює річкові вантажоперевезення по Дунаю та морські вантажоперевезення. До складу вантажного річкового флоту входять 75 самохідних та 245 несамохідних суден. Морський вантажний флот представлений сімома суднами дедвейтом 3,3-4 тис. тонн (шість суховантажів типу “Ізмаїл” та один танкер “Десна”). Основу вантажів складає металургійна сировина, що постачається до придунайських країн. Річковий пасажирський флот компанії представлений теплоходами “Молдавія”, “Україна”, “Дніпро” та “Волга”.

Аби не пропустити найцікавішого, підписуйтесь на наш канал-Telegram