У новому сезоні виробники ягід можуть збільшити площі під насадженнями, адже ягоди стають дедалі популярнішим продуктом, який залишається стабільно прибутковим. Про це під час свого виступу на дев’ятій міжнародній конференції «Ягоди України-2018: заморозка та свіжий ринок» заявив Олександр Хорев, керівник проекту «АПК-Інформ: овочі та фрукти».
За його словами, Україна з кожним роком збільшує свою частку на міжнародному ринку ягід. А цьогорічний ягідний сезон в Україні може відзначитися як відкриттям нових експортних можливостей для виробників, так і зміною фаворитів на ягідному ринку.
Читайте: Українська ягода — потенціал невичерпаний
NB: До прикладу, високі ціни на суницю садову минулого року знов привернули увагу садоводів до цієї культури, що призведе до значного збільшення урожаю. Виробництво малини, за прогнозами проекту, також зросте, зокрема і за рахунок вступу в плодоношення нових насаджень. Пропозиція лохини збільшується котрий рік поспіль, але оскільки ця ягода залишиться найдорожчою з усього сегменту, її виробники роблять акцент на продажах на зовнішні ринки.
При цьому аналітик розповів, що найменше виробників цікавить смородина та порічка, адже споживання смородини та порічки досить невелике, а головними покупцями виступають переробники, тому фермери не зацікавлені у вирощуванні цих культур.