Що відбувалося з українською експортною логістикою у серпні?

Ринок очікує, що зі збільшенням активності торгівлі через чорноморські порти України ціни на транспортування зерна зменшяться. Це дасть змогу фермерам отримати більше грошей за своє зерно. Про це зазначив аналітик ринку логістики УкрАгроКонсал Максим Харченко. Він також виділив основні тенденції української експортної логістики у серпні.

За словами аналітика, середньодобові обсяги навантаження зернових вантажів українською залізницею в серпні зросли в порівнянні з липневими показниками. Середньодобова здача вагонів із зерном до країн ЄС також збільшилась. Однак потенціал перевезення вантажів через західні прикордонні переходи використовується лише наполовину.

NB: Черги на перетин західних залізничних кордонів на окремих переходах затримують експорт від 20 до 32 діб.

Щодо автомобільних перевезень, то середньодобовий експорт автотранспортом в серпні також збільшився. Основними продуктами були ріпак (27% від загального обсягу експорту), кукурудза (23%) та соняшникові олія (13%).

У сфері морських перевезень, за словами Максима Харченка, ринок уважно слідкує за функціонуванням «зернового коридору». Станом на 26 серпня, близько 1 млн т зерна вже покинуло порти з початку роботи «коридору». Спільний координаційний центр в Стамбулі погодив новий, швидший, маршрут з одеських портів.

Аби не пропустити найцікавішого, підписуйтесь на наш канал-Telegram