Нещодавно одне із сільськогосподарських підприємств Чернігівської області отримало новий вантажний автомобіль IVECO Trakker AD380T41. Його особливістю є кузов із незвичною ємністю – 24,7 кубометри.

Про це йдеться на сайті компанії «АМАКО», яка реалізувала нестандартне замовлення у партнерстві з українським виробником кузовного обладнання та спецтехніки POLYCAR.

Cамоскид IVECO Trakker із кузовом для сільськогосподарських робіт

– Ми отримали запит на самоскид, головною особливістю якого була б універсальність. Ця вантажівка мала би перевозити зернові культури від зернозбирального комбайна до елеватора, перевозити силос у сезон заготівлі кормів, а також іноді мати можливість перевозити залізобетонні плити перекриття завдовжки 6 метрів, – розповідають у компанії «АМАКО». – Тоді ми в кооперації із нашим партнером, компанією POLYCAR,  розробили проєкт кузова, що міг би відповідати всім побажанням і потребам замовника.

Методом комп’ютерного моделювання визначили найоптимальніші геометричні розміри кузова та пропорції для отримання найкращої міцності та жорсткості конструкції.

NB: Самоскидний кузов має розміри 6100х2300х1760 мм (ДхШхВ) та ефективний робочий об’єм 24,7 м3. Це дає змогу за один рейс перевезти до 18 тонн вантажу. Він оснащений захисним тентом та освітлювальним обладнанням.

Зварена з профільних труб і металевих профілів конструкція має нерухомі передній і бічні борти, задній борт – відкидний.

Самоскид IVECO Trakker із кузовом для сільськогосподарських робіт

Оскільки ця техніка має забезпечувати високу продуктивність, перевезення великих об’ємів вантажів і гарантувати надійність, для установки бортової самоскидної платформи вибрали шасі IVECO. Кузов було змонтовано на найміцніше 3-вісне шасі з номенклатури IVECO Trakker, а саме IVECO Trakker AD380T41. Ця модель – у трійці продажів італійського виробника, а завдяки використанню надбудови, виробленої компанією POLYCAR в Україні, – це одне із кращих співвідношень «ціна-якість».

Особливості та характеристики комплектації шасі:

  • Колісна формула 6х4 та колісна база 4200 мм.
  • Двигун IVECO Cursor 13 потужністю 410 к.с. та 2100 Нм крутного моменту.
  • Механічна КПП, 16-ступенева, синхронізована, виробництва ZF.
  • Посилена підвіска, на передній осі параболічна 3-листова, що розрахована на 9 тонн, та 13-листова напівеліптичного типу позаду, що витримує до 32 тонн на задній тандемний візок.
  • Стабілізатори поперечної стійкості теж посилені, адже передній має діаметр 50 мм, а два задніх –  діаметром 60 мм. Завдяки цьому самоскид має кращу стабільність на поворотах і під час активного маневрування.
  • Блокування міжосьового та міжколісних диференціалів задніх осей, що дає змогу проїжджати навіть найбільш нестабільними ґрунтами.
  • Повністю сталевий 3-секційний бампер доповнює сталевий захист для радіатора та піддона двигуна.
  • Металевий захист для передніх фар, які оснащені денними ходовими LED-вогнями.
  • Шасі адаптовано для роботи із причепом, тобто має посилену задню поперечину рами, встановлено причіпний пристрій Rockinger, а також наявні пневматичні та електричні роз’єми для повного приєднання причепа.

Як зазначають у компанії “АМАКО”, стандартний гарантійний період на шасі – 1 рік повністю на весь автомобіль та додатковий рік на силову лінію шасі.

Аби не пропустити найцікавішого, підписуйтесь на наш канал-Telegram