Дисковий культиватор Carrier XT – ще більше можливостей для точного обробітку ґрунту

Дисковий культиватор Carrier від компанії Väderstad – сучасне інноваційне ґрунтообробне знаряддя, яке забезпечує високі показники якості обробітку ґрунту, надійності та економічності в роботі.

Завдяки широкому вибору та можливості встановлення передніх робочих органів, дисків і котків, Carrier є універсальною машиною в сучасному сільському господарстві та якісно виконує всі ключові операції з обробітку ґрунту.

Останнім доповненням до лінійки цих культиваторів є агрегат Carrier XT, який має ще більше можливостей для роботи з ґрунтом. Усі моделі Carrier XT (як причіпні, так і навісні машини з робочою шириною захвату 4,25, 5,25 та 6,25 м) мають можливість індивідуального налаштування робочих органів залежно від умов роботи, що робить машину таким собі універсальним солдатом, який за потреби виконує ультрамілкий, післязбиральний, основний чи передвисівний обробітки ґрунту.

За потреби технічні можливості агрегата дають змогу змінювати кут атаки дисків відносно руху агрегата. Наприклад, великий кут атаки дисків великого діаметра дає змогу забезпечити повне підрізання ґрунтового горизонту навіть за мінімальної робочої глибини. Своєю чергою зменшення цього кута дає змогу оптимізувати потік ґрунту та рослинних решток за глибшого обробітку та забезпечує повне перемішування ґрунту і рослинних решток по всій робочій глибині.

Але на цьому конструктори компанії Väderstad вирішили не зупинятися – великої уваги вони приділили легкості проникнення робочих органів агрегата в ґрунт. Щоб мінімізувати супротив і зменшити тягове зусилля для приводу агрегата та покращити економічні показники його роботи, робочі органи також можуть змінювати свій кут нахилу у вертикальній площині (кут підрізання шару ґрунту). Спеціалісти компанії Väderstad провели багато досліджень для того, щоб точно визначити ці кути та максимізувати продуктивність під час роботи в полі.

Узагальнюючи, можна сказати, що технічні можливості Carrier XT дають змогу оптимізувати/змінити робочі кути дисків відповідно до глибини обробітку. Це видно в повному підрізанні шару ґрунту на меншій робочій глибині, а також у точному дотриманні глибини та зменшеному потоці ґрунту за більшої робочої глибині. Все це сприяє зниженню використання дизельного пального.

Аби не пропустити найцікавішого, підписуйтесь на наш канал-Telegram