BEDNAR посилює напрям маркетингу

Максим Чикунов, керівник напряму маркетингу BEDNAR в Україні
Останніми роками чеська компанія BEDNAR росте швидкими темпами. За долею ринку України в своїх сегментах ґрунтообробної техніки компанія вже в трійці лідерів серед іноземних виробників. Крім цього у компанії великі амбіції в сегменті посівної техніки.

Збільшується й команда представників компанії в Україні. Зокрема, кілька місяців тому було оголошений офіційний конкурс на зайняття вакансії керівника напряму маркетингу BEDNAR в Україні. У конкурсі взяли участь декілька десятків спеціалістів галузі. Наразі редакції GrowHow.in.ua стало відомо, що керівником напряму маркетингу став Максим Чикунов, який має великий досвід роботи на сільгоспринку, зокрема працював у компанії «АМАКО Україна».

– Компанія BEDNAR є сімейним бізнесом, що несе в собі певні цінності, які я розділяю. Ці цінності відображаються і в підході до бізнесу. Це гнучка, інноваційна та прогресивна компанія. Однією з її переваг є те, що продукти розробляють для конкретного ринку, беручи до уваги всі вимоги українських реалій, кліматичних зон і типів ґрунтів. У кожному сегменті ми можемо підібрати оптимальне рішення для українського аграрія, з огляду на розмір господарства, технологію вирощування, потужність тягової сили та інших чинників. До того ж, техніка BEDNAR має певні конкретні технологічні переваги в кожному сегменті, що вигідно диференціюють її від інших конкурентів, – ділиться Максим Чикунов.

– Максим переміг у конкурсі на цю вакансію, оскільки має великий досвід роботи та потрібні професійні навички, які, я впевнений, дозволять нам досягти поставлених цілей у напрямі маркетингу, – коментує Михайло Кришко, комерційний директор BEDNAR в Україні та Молдові.

Нагадаємо, що нещодавно компанія BEDNAR оголосила також про ще одну вакансію – продукт-менеджера. Докладніше з вакансією можна ознайомитися на офіційній сторінці компанії в facebook.

Аби не пропустити найцікавішого, підписуйтесь на наш канал-Telegram