В Україні назріває транспортний колапс на залізниці. Для цього склалися всі фактори (рекордний урожай, рекордний імпорт вугілля через порти, збільшення постачання ДТ через порти, зриви із забезпеченням постачання палива на УЗ і транзит через «шийку» – порти Одеського регіону). Таку думку висловив голова Асоціації власників вагонів Олександр Криворучко на своїй сторінці в Facebook.

— Починаючи з другої половини серпня ситуація з рухом поїздів на« Укрзалізниці »постійно погіршується. Основні впливають фактори — проблеми із закупівлею дизельного палива і паливно-мастильних матеріалів (ПММ) на початку серпня, пріоритезація і зростання обсягів транзитних перевезень в напрямку одеських портів, гострий дефіцит локомотивних бригад, складачів поїздів і власне локомотивів. Внаслідок вищевказаних подій збільшилася кількість кинутих поїздів на мережі до рекордного за останній рік рівня – 359 складів, — зазначив він.


За даними експерта, істотне зростання таких поїздів спостерігається по Одеській (розвантажувальної) і Південно-Західної (транзитної) залізницях. Фактично, управління здійснюється в «ручному» режимі. Попри наявність вагонів в підході, «Укрзалізниця» не може забезпечити ритмічне підвезення порожнього рухомого складу на вантажні станції й вивіз навантаження, що призводить до систематичних зривів планів навантаження на всіх ГЗК. Ускладнений обмін на основних стиках (П’ятихатки, Апостолове, Тимкове) між Придніпровської та Одеської доріг.

— У серпні баланс обміну поїздів зменшився на 9 складів у порівнянні з липнем. Відбуваються систематичні невидачі локомотивів в роботу через відсутність наряду локомотивних бригад. По Одеській Ж/Д кількість скасувань в окремі зміни досягає 50 локомотивів. (25% від потреби), — пояснює Криворучко.

Кількість локомотивів, залучених в перевезеннях в серпні поточного року зменшилась на 87 од. (12,2%) ніж у 2018 році.

Аби не пропустити найцікавішого, підписуйтесь на наш канал-Telegram