Міністр закордонних справ Дмитро Кулеба представив нову цифрову платформу Nazovni. Завдяки їй українські компанії отримають спрощений пошук інформації щодо можливостей для експорту продукції. Про це повідомила пресслужба МЗС.

Міністр зазначив, що платформа створить нові економічні можливості для українського бізнесу у світі, допоможе збільшити експорт та залучити нові іноземні інвестиції та технології до України.

Українські компанії зможуть всього у декілька кліків отримати послуги МЗС та 131 дипломатичної установи України для просування товарів і послуг за кордоном, — розповів Дмитро Кулеба.

На платформі Nazovni зокрема можна:

  • знайти актуальні напрямки кожного окремого ринку;
  • проаналізувати ринок та знайти точки взаємовигідного співробітництва;
  • ознайомитись з економічним паспортом країни;
  • знайти та перевірити ділових партнерів;
  • одержати підтримку проектної діяльності;
  • отримати консультацію щодо роботи за кордоном;
  • взяти участь у виставках та бізнес-місіях за кордон.

За допомогоюнової системи у МЗС планують системно розвивати відносини з українськими експортерами та іноземними інвесторами, зберігати контакти та інформацію під час ротації дипломатів, оперативно надавати аналітичну та статистичну інформацію про компанії та отримувати від них зворотний зв’язок.

В основі Nazovni працюватиме аналітичний центр. Він в автоматизованому режимі перевірятиме якість товарів та послуг згідно з укладеними договорами, рейтингами та відгуками, підбиратиме кращі пропозиції для імпортерів та оброблятиме запити експортерів, систематизуватиме дані для дешбордів керівної ланки. Сьогодні платформа вже працює у тестовому режимі.

Аби не пропустити найцікавішого, підписуйтесь на наш канал-Telegram