Трактори, вироблені на заводі в Санкт-Валентині, що в Австрії, відтепер матимуть нове, надзвичайно витривале лакофарбове покриття завдяки нещодавнім інвестиціям у фарбувальний цех в розмірі одного мільйона євро. Вдосконалене глянсове покриття захищає техніку від подряпин, тріщин та іржі.

Трактори Case IH і STEYR тепер залишають завод в Санкт-Валентині, Австрія, з вдосконаленим лакофарбовим покриттям, яке стало ще більш витривалим та стійким до іржі. Поліпшення відбулося завдяки інвестиціям в розмірі 1,1 мільйона євро в нові приміщення для попередньої обробки та фарбування на заводі, і всі роботи з їхнього будівництва вдалося завершити вчасно попри проблеми, пов’язані з Covid-19.

Рушійною силою цієї ініціативи послужила зацікавленість клієнтів у стійкості лакофарбового покриття до пошкоджень та корозії, виявлена ​​в ході поточних досліджень ринку. Завдяки плідній співпраці з 24 спеціалізованими постачальниками та партнерами завод розробив ряд рішень, які мають бути впроваджені до, під час і після процесу фарбування. Разом вони дозволяють створити ще більш глянсове покриття, стійке до подряпин, утворення тріщин та іржі, а також забезпечити більш щільне прилягання до металевих поверхонь.

Ключовими факторами нової процедури обробки є значно вищі температури попереднього очищення та нагріву. Тепер кожен трактор проходить сушку при температурі 110°C, а не 60°C, і залишається в фарбувальному цеху в три рази довше. Початкове попереднє вологе очищення здійснюється не при 30-40 °C, як раніше, а при 55-60 °C з п’ятикратним збільшенням тиску форсунок.

Перед фарбуванням абсолютно необхідно привести трактор в ідеальний стан, – каже Ханнес Вегербауер, директор заводу. – Після вдосконаленого попереднього вологого очищення ми також застосовуємо окремий процес ополіскування для видалення надлишків мийного засобу, а також використовуємо нову камеру попереднього нагріву, яка видаляє всі до єдиної частинки вологи й розігріває трактор до ідеальної температури. В результаті фарба висихає також зсередини, що робить її ще більш стійкою, вона має набагато кращу адгезію і захист від іржі.

Робота з перебудови виробничої лінії почалася ще в листопаді 2019 року, а перші трактори пройшли через неї в серпні 2020 року.

Ми дуже вдячні нашим  високопрофесійним партнерам, які допомогли нам інтегрувати ці нові системи у виробництво, особливо зважаючи на те, які проблеми нам довелося долати в зв’язку з Covid-19, підсумував Ханнес.  Наші клієнти вже бачать переваги своїх нових тракторів в ході їхньої експлуатації на фермах по всій Європі.

Аби не пропустити найцікавішого, підписуйтесь на наш канал-Telegram