Безстроковий партнерський проєкт Open Agribusiness Kernel за два роки роботи привабив чималу кількість партнерів-аграріїв і продовжує розширюватись. Про це  під час вебінару «Open Agribusiness та мікробні технології у дії»|«Живі вебінари 2.0» організованого компанією «БТУ-ЦЕНТР»  спільно із агрохолдингом KERNEL заявив менеджер з розвитку проєкту Open Agribusiness Kernel Роман Горбань.

Роман Горбань. Фото: Latifundist.com

Проєкт надає багато можливостей для агровиробників. Тож за півтора року роботи ми охопили господарства загальною площею у 80 тис. га. Могло бути і значно більше, проте  не всі охочі господарства можуть стати партнерами Open Agribusiness, ми  зацікавлені лише у тих партнерах, які стабільно працюють, зацікавлені у розвитку і готові працювати прозоро, прокоментував він.

Нещодавно проєкт був трансформований для того, аби стати учасником та партнером стало простіше.

Дослухаючись потреб до агровиробників, тепер програма Open Agribusiness Kernel тепер працює у двох форматах Open Agribusiness VIP Club та Agribusiness Club. У першому аграрії матимуть ширші можливості доступу до фінансування купівлі землі, будівництва елеваторів, проте обмежені за регіональним принципом, зазначив Горбань.

Як і раніше у VIP-клуб зберігаються опції викупу 10-відсоткової частки агропідприємства та виплати партнерам Kernel річних дивідендів у розмірі 10 $/га. Партнери у Agribusiness Club матимуть трохи вищу ставку фінансування 11%, замість 10% та менше опцій для роботи. Стати його учасниками зможуть підприємства з різними формами власності. У цій моделі компанії не виплачують дивіденди. Втім, аграрії у Agribusiness Club гарантовано отримують бонуси й можуть не продавати Kernel 10-процентну частку підприємства, як це було у проєкті раніше.

Тетяна Хоменко. Фото: Latifundist.com

Одним із партнерів у проєкт Open Agribusiness виступить компанія «БТУ-ЦЕНТР». Комерційний директор підприємства Тетяна Хоменко прокоментувала, що користь від співпраці є  взаємовигідною.

З одного боку,  для Kernel співпраця у проєкті означає збільшення обсягів зерна і кількості партнерів, вдосконалення технологій та асортименту ТМЦ, внесок в екологізацію виробництва та зрештою, підтримка вітчизняного виробництва. Для партнерів-виробників участь у проєкті вестиме їх до збільшення прибутковості з 1 га, фінансування та авансування урожаю, відкриття нових ринків збуту для вашого урожаю, і вигідні ціни на ТМЦ. Ну і нарешті, для «БТУ-ЦЕНТР» перш за все, це біологізація інтенсивних технологій, розширення представленості в Україні, стабільність планового виробництва та збереження та відновлення ґрунтів України,  зазначила комерційний директор «БТУ-ЦЕНТР» Тетяна Хоменко.

Ірина Глотова

Аби не пропустити найцікавішого, підписуйтесь на наш канал-Telegram