KSG Agro почав експортні поставки ріпаку та соняшникової олії у три країни ЄС

KSG Agro почав експортні поставки ріпаку та соняшникової олії у три країни ЄС. Про це повідомила пресслужба агрохолдингу.

KSG Agro почав експортні поставки ріпаку та соняшникової олії у три країни ЄС — Польщу, Словаччину та Італію.

В рамках укладеного контракту KSG Agro на поставки ріпаку у сирому вигляді у Словаччину буде експортовано 2 тис. т цієї культури. Крім того, розпочаті пілотні поставки соняшникової олії у Польщу та Італію за допомогою флексітанків —полімерних ємностей, які призначені для перевезення рідких вантажів та встановлюються на звичайних вантажних автомобілях. Перевезення олії флексітанками на традиційних вантажівках дозволяє зменшити транспортні видатки та собівартість поставок.

NB: На цей час KSG Agro веде перемовини з партнерами щодо рафінації та розливу соняшникової олії в країнах ЄС з метою оперативного нарощування її експорту та продажу вже готової до споживання продукції.

Для розвитку експортного напрямку в ЄС агрохолдинг залучив на роботу в Євросоюзі двох менеджерів з експорту. З їх допомогою, зокрема, вивчаються можливості практичних кроків для подальшої переробки сільгосппродукції, як виробленої самим агрохолдингом, так і той, яку можна придбати на українських ринках.

— Нам вдалося побудувати ефективні логістичні ланцюжки для експортних поставок, як зернових, так і продукції з високою доданою вартістю — олії — на ринки країн Євросоюзу, попри блокаду морських портів, — коментує Голова Ради директорів KSG Agro Сергій Касьянов. — У 2022-2023 рр. ми плануємо сфокусуватися на розвитку експорту нашої продукції з метою збільшення валютних доходів. Для цього є всі підстави, скажімо, високий попит в ЄС на зернові та той же ріпак. Наразі склались дуже гарні умови для агровиробників щодо експорту в ЄС — фактично відсутні податки (зокрема, ПДВ) та ввізні мита. Тож якщо вирішити проблеми з транспортуванням, налагодити ефективну логістику, можна мати непогане джерело поповнення валютних доходів. Звичайно, це не добре для нас, що транспортні тарифи зростають. Але й транспортників можна зрозуміти, адже якщо раніше одна поставка в ЄС складала 5-7 днів, в нинішніх умовах черг на кордонах це може вилитися й у 20-30 днів.

Аби не пропустити найцікавішого, підписуйтесь на наш канал-Telegram