Якими б не були докладені сили на вирощування високих врожаїв сільськогосподарських культур, сьогодні реальність така, що логістика стає важливішою.
Через закриття низки портів та введені обмеження, простежується чітка зміна вектору з морських перевезень на залізничні та автомобільні. При цьому все більше перевезень відбувається у 20-ти футових морських контейнерах.
Чому зручно експортувати зерно у закритому контейнері:
- у зв’язку з забороною експорту українського зерна в країни ЄС, контейнер можна запломбувати і перевозити транзитом;
- закритий контейнер дозволяє забезпечити надійну та безпечну транспортування зерна без можливості його розсипання чи втрати;
- покупець завжди отримає свій закритий контейнер з максимальним контролем доставки;
- маємо адаптований різний транспорт під контейнери — автомобілі-контейнеровози, морські баржі, кораблі, залізничні вагони.
Швидкість та час — обмежувальні фактори під час експорту
Мінімізація часу на завантаження зерном контейнерів та подальшим розвантаженням у портах і залізничних вузлах стає однією з найважливіших завдань сьогодення. Першочергово, маємо ефективно використовувати простір терміналів та зменшувати час очікування транспорту, який перевозить контейнери. Ідеальний сценарій полягає в тому, щоб весь ланцюг працював як швейцарський годинник — швидко завантажити зерном контейнер та завантажити його на транспорт. Контейнер має бути в дорозі до господаря, а не очікувати тижнями в логістичних вузлах.

Ефективні технологічні рішення
Новинкою на ринку стало рішення, яке пропонує компанія “Кобзаренко”. Це технологія на сьогодні не має аналогів і є унікальною у своєму роді: кантувальник контейнерів ТОР-20. Це ідеальне рішення для ефективного завантаження та розвантаження 20-ти футових контейнерів.
Його унікальність полягає у таких характеристиках:
- вантажопідйомність до 35 тонн;
- універсальність — кут підйому контейнера до 90 градусів;
- зручність у використанні — можна легко завантажувати вантаж на висоту до 8 метрів без зайвих зусиль, тим самим пришвидшується процес завантаження;
- швидкість роботи — разом з перевантажувальним бункером “БНП-12 Ковчег” можна заповнити 20-ти футовий контейнер за 15 хвилин;
- надійне живлення — кантувальник працює від електромережі 380 Вольт, що гарантує безперебійну роботу і весь процес супроводжують 4 потужні гідроциліндри;
- контроль заповнення — додатково встановлюється вагова система, щоб контролювати процес заповнення контейнера і тим самим ще більше систематизувати роботу.

Процес роботи від А до Я
Ця технологія вже впроваджена двома логістично-зерновими підприємствами в Україні. В процесі роботи відбувається завантаження зерном на висоту 8 метрів. Кантувальник самостійно знімає контейнер із платформи контейнеровоза та піднімає його під кутом 90 градусів. В робочому положенні гідравлічно відкриває/закриває двері.

Після завантаження зерном опускає контейнер в транспортне положення та встановлює на контейнеровоз.
Задіяна техніка виробництва Заводу Кобзаренка:
- кантувальник контейнерів ТОР-20
- наземний перевантажевальний бункер БНП-12 Ковчег
- самоскидний алюмінієвий зерновоз АНП-55
Отже, використання закритих контейнерів для перевезення зерна має свої переваги, а використання інноваційної технології “Кантувальник контейнерів” допоможе ще більше оптимізувати логістичний процес та забезпечити безпеку та якість перевезення зерна.
Аби не пропустити найцікавішого, підписуйтесь на наш канал-Telegram