Український вагонобудівний ринок заполонили імпортовані з РФ списані вагони та такі, які мають подовжений термін експлуатації. Така ситуація може призвести вже у 2021 році до закриття останніх 5 вагонобудівних заводів. У цьому переконані представники галузі та логістичних компаній, передає Інтерфакс-Україна.

— Зараз діє заборона на ввезення старих вагонів з РФ до кінця року, але лазівки все ж знаходяться, наприклад, режим тимчасового ввезення, у нас є факти їх ввезення. Тому наполягаємо на необхідності заборони ввезення іноземних вагонів не тільки в режимі імпорту, а й в режимі тимчасового ввезення до кінця 2021 року, — зазначає директор компанії “ТАС-Логістік” Володимир Іващенко.

Також повідомляється, що обсяги реалізації підприємствами вагонобудівній галузі України вантажних вагонів в січні-серпні 2019 року склали 10 182 вагонів, а за аналогічний період 2020 року лише +1579.

При цьому в Україні ще діють п’ять підприємств (КВБЗ, “Дніпровагонмаш”, “Дизельний завод”, завод “Карпати” і Попаснянський ВРЗ), тоді як в 2019 році їх було 12, а дев’ять років тому 18.

До слова, на сьогодні в Україні зареєстровано близько 190 тисяч вантажних вагонів приватної та державної власності. З них близько 64 тисяч вантажних вагонів вичерпали свій нормативний ресурс.

— Крім того, до цих вагонів додавалися імпортовані з Росії списані вантажні вагони. За 2016-2019 роки в Україну було ввезено з РФ 18 тисяч вагонів, що вичерпали свій термін експлуатації, курсування яких в Росії заборонено, — підкреслили учасники прес-конференції.

Аби не пропустити найцікавішого, підписуйтесь на наш канал-Telegram