Черги з зерновозами на українсько-румунському кордоні сягають понад 90 діб

Черги вагонів на кордонах України з Європейським Союзом продовжують зростати. Про це йшлося під час онлайн-наради Укрзалізниці із представниками аграрного ринку 9 червня, повідомив Rail.insider.

Станом на 9 червня до прикордонних переходів з ЄС прямували 39,3 тис. вантажних вагонів. Це майже на 2 тис. одиниць більше, ніж було наприкінці травня. Зокрема, майже на 600 вагонів зросла кількість зерновозів.

Найбільше вагонів прямують у напрямку Польщі через стик Ізов—Грубешув — понад 12,6 тис. одиниць. На другому місці за кількістю накопиченого рухомого складу — стик зі Словаччиною Чоп—Чієрна над Тісоу (понад 7 тис. вагонів). На майже 1,5 тис. менше прямує до прикордонного переходу з Румунією Вадул-Сірет—Дорнешти.

На останньому накопичилося найбільше зерновозів: туди прямують 3,9 тис. одиниць, а обсяг передачі навантажених вагонів до Румунії залишається низьким. У результаті цього, прикордонні переходи з цією державою є найпроблемнішими. Черги на Вадул-Сірет—Дорнешти та Дяково—Халмеу сягають 94 та 30 діб відповідно.

Складнощі є і на стику Могилів-Подільський—Велчинець передусім через нестачу тяги та локомотивних бригад у залізниці Молдови.

Аби не пропустити найцікавішого, підписуйтесь на наш канал-Telegram