Уже в агровиробників наступають заслужені канікули. Адже в цілому сільськогосподарське виробництво в Україні характеризується сезонністю. А цілорічне виробництво, зокрема овочів та зелені у теплицях, наразі недостатньо розвинене. За підрахунками Мінагрополітики, українські тепличні господарства забезпечують ринок тільки на 20%, максимально у сезон — до 50% від потреби.

Таку ситуацію експерти пояснюють тим, що в закритому ґрунті вирощування овочів та зелені дорожче за собівартістю та вимагає великих капіталовкладень особливо на початковому етапі. Попри те, розвиток тепличних технологій дозволяє сьогодні отримувати великі врожаї, а відтак робить цей вид бізнесу вигідним. Більше того, аналітики Pro-Consulting прогнозують зростання цього сегменту ринку впродовж наступних п’яти років — у 3-5 разів.

Сьогодні в Україні набуває все більше набирає популярності загальносвітовий тренд на здорове харчування, а відтак різноманітні салати та зелень все більше користуються попитом серед споживачів. Уже у споживчому кошику не рідкість побачити салати Айсберг, Лолло Росса, Латук та різноманітну зелень. Відтак, щороку зростає імпорт такої продукції.

Фахівці Pro-Consulting переконані, що зараз дуже сприятливий час для виходу на ринок сучасного тепличного господарства, відтак пропонують підготовлений проект створення такого підприємства у центральному регіоні нашої країни, яке буде спеціалізуватися на вирощуванні салату і зелені методом гідропоніки.

Сума, необхідна для реалізації проекту, становить € 3,3 млн. На ці кошти можна збудувати сучасну теплицю на площі 1 га. На вирощену продукцію є великий попит в гуртових покупців. Таким чином, рентабельність продажів майбутнього підприємства становитиме 31,1%, або 31 цент прибутку з 1 євро доходу.